WEKO3
アイテム
日系企業のアジアブランド戦略
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/26218
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/262183880060d-8ad7-4a43-866b-e36e238602b7
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 学位論文(Thesis or Dissertation)(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2021-11-26 | |||||
タイトル | ||||||
日系企業のアジアブランド戦略 | ||||||
言語 | ja | |||||
タイトル | ||||||
The Brand Strategy of Japanese Enterprises in Asian Market | ||||||
言語 | en | |||||
著者 |
JI, ZHESHUANG
× JI, ZHESHUANG |
|||||
言語 | ||||||
jpn | ||||||
学位授与機関 | ||||||
亜細亜大学 | ||||||
学位名 | 修士(経営学) | |||||
学位授与年度 | 2020 | |||||
学位授与年月日 | 2021-03-15 | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_46ec | |||||
資源タイプ | thesis |