WEKO3
-
RootNode
アイテム
Getting Students to Speak in Class : Thirteen Rules for Maximum Classroom Speaking
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/25514
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/25514759391ce-5d28-485d-8ef1-27a3956c0482
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
11300057.pdf (4.9 MB)
|
|
Item type | 紀要論文(Departmental Bulletin Paper)(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-03-29 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Getting Students to Speak in Class : Thirteen Rules for Maximum Classroom Speaking | |||||
言語 | en | |||||
著者 |
Lisa Larson
× Lisa Larson |
|||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
掲載誌書誌情報 |
ja : 英語教育研究所紀要(ELERI journal) en : ELERI journal 巻 5, p. 116-129, 発行日 1997 |
|||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 09193685 | |||||
出版者 | 亜細亜大学英語教育研究所 | |||||
言語 | ja | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper |
Share
Cite as
Lisa Larson, 1997, Getting Students to Speak in Class : Thirteen Rules for Maximum Classroom Speaking: 亜細亜大学英語教育研究所, 116–129 p.
Loading...