WEKO3
アイテム
Cognitive Learning Styles and Academic Performance in First-Year University Courses: High Achieving Students and Low Achieving Students
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/25296
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/2529696f6223e-ad76-42ff-9d07-4d1319f6832a
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
|
Item type | 紀要論文(Departmental Bulletin Paper)(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2020-11-09 | |||||
タイトル | ||||||
Cognitive Learning Styles and Academic Performance in First-Year University Courses: High Achieving Students and Low Achieving Students | ||||||
言語 | en | |||||
著者 |
Benjamin J. Schwartz
× Benjamin J. Schwartz |
|||||
言語 | ||||||
eng | ||||||
掲載誌書誌情報 |
ja : 英語教育センター紀要 (CELE Journal) en : CELE JOURNAL 巻(号) 27, p. 164-171, 発行日 2019 |
|||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||
掲載誌ISSN | 13454854 | |||||
掲載誌出版者 | 亜細亜大学英語教育センター | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | open access | |||||
出版タイプ | ||||||
出版タイプ | VoR |