WEKO3
アイテム
Research Notes : The Role of Trust in the Creation of Popular Cultural Products : The Case of Japanese Manga
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/21343
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/2134370aa935d-9356-4422-bfec-558511471cde
Item type | 紀要論文(Departmental Bulletin Paper)(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2016-03-25 | |||||
タイトル | ||||||
Research Notes : The Role of Trust in the Creation of Popular Cultural Products : The Case of Japanese Manga | ||||||
言語 | en | |||||
著者 |
川又, 啓子
× 川又, 啓子 |
|||||
言語 | ||||||
eng | ||||||
掲載誌書誌情報 |
ja : 亜細亜大学経営論集 en : ASIA UNIVERSITY MANAGEMENT REVIEW 巻(号) 49, 号 2, p. 57-72, 発行日 2014 |
|||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
掲載誌ISSN | 0388662X | |||||
掲載誌出版者 | 亜細亜大学経営学部 | |||||
キーワード | ||||||
信頼 | ||||||
キーワード | ||||||
ダイアディック・リレーションシップ | ||||||
キーワード | ||||||
マンガ | ||||||
キーワード | ||||||
文化的製品 | ||||||
キーワード | ||||||
コンテンツ開発 | ||||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
アクセス権 | ||||||
アクセス権 | metadata only access |