ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 亜細亜大学経営論集
  2. 第49巻 第2号

Research Notes : The Role of Trust in the Creation of Popular Cultural Products : The Case of Japanese Manga

https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/21343
https://asia-u.repo.nii.ac.jp/records/21343
70aa935d-9356-4422-bfec-558511471cde
Item type 紀要論文(Departmental Bulletin Paper)(1)
公開日 2016-03-25
タイトル
Research Notes : The Role of Trust in the Creation of Popular Cultural Products : The Case of Japanese Manga
言語 en
著者 川又, 啓子

× 川又, 啓子

WEKO 21486

ja 川又, 啓子

ja-Kana カワマタ, ケイコ

en KAWAMATA, Keiko

Search repository
言語
eng
掲載誌書誌情報 ja : 亜細亜大学経営論集
en : ASIA UNIVERSITY MANAGEMENT REVIEW

巻(号) 49, 号 2, p. 57-72, 発行日 2014
収録物識別子タイプ ISSN
掲載誌ISSN 0388662X
掲載誌出版者 亜細亜大学経営学部
キーワード
信頼
キーワード
ダイアディック・リレーションシップ
キーワード
マンガ
キーワード
文化的製品
キーワード
コンテンツ開発
資源タイプ
資源タイプ departmental bulletin paper
アクセス権
アクセス権 metadata only access
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 15:55:35.713456
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3